Miért hasznos a címtár funkció?
Korábbi bejegyzéseinkben már bemutattuk az Onboxban található naptár és feladatlista funkciókat és azt, hogy ezek hogyan tudják megkönnyíteni a mindennapi munkavégzést. Most a címtár és a hozzáadott crm funkciók működését szeretnénk megismertetni és azt, hogy mire tudjuk használni.
Az első pozitívum, hogy nem kell drága CRM rendszerekre költenie és a kontaktjait ott tudja kezelni ahol a legrelevánsabbak, a levelezéssel együtt.
A Címtár funkciónkban a rögzített adatok (telefonszám, név, cégnév, cím) mellett megjegyzéseket hozhatunk létre és egyetlen felületen átláthatjuk, milyen előzményekkel rendelkezünk egy kapcsolatunkkal. Így könnyedén tudjuk kezelni, mikor, melyik ügyfélnél kell jelentkeznünk, és egy régebbi ügyfélnél könnyen onnan tudjuk folytatni a munkát, ahol abbahagytuk. Illetve olyan információkat jegyezhetünk fel amivel még inkább személyre szabhatjuk a kommunikációt.
A következőképpen bővítheti kontaktjai listáját az Onboxban:
- Kattintson a bal felső sarokban található Új névjegy gombra.
- A megjelent felületen töltse ki a névjegyre vonatkozó információkat, majd nyomja meg a mentés gombot.
Az új névjegy máris megjelent a névsorban. Meglévő névjegyet szerkeszteni vagy törölni a névjegyre kattintás után a Szerkesztés gombbal vagy pedig a kuka ikonra kattintva tudja.
A címtárban könnyedén létrehozhat csoportokat, ahol akár cégek, projektek vagy egyedi szempontjai szerint is rendszerezheti kapcsolatatit.
Mutatjuk, hogyan:
- Lépjen be a Címtár alkalmazásba.
- A bal oldali sávban kattintson az Új csoport gombra.
- Írja be a mezőbe a csoport nevét, majd üssön a billentyűzeten egy Entert, vagy kattintson a mező jobb szélén található pipára.
További hasznos és praktikus tanácsokat az Onbox sugóban 👈 találhat.
Reméljük kedvet kapott és kipróbálja a címtár funkciónkat!
Látogasson el facebook vagy instagram oldalunkra további érdekes tartalmakért, vagy iratkozzon fel hírlevelünkre a lap alján 😊 !
Próbáld ki ide kattintva a 30 napig ingyenes próbaidőszakot!😊